Pazartesi günü 37+2 oluyorum. Doktorumla konuşup planlı sezeryan olmak istediğimi söyleyeceğim sizce hangi güne gün verir. 39 a kadar bekler mi? Ocak bebeği olsun istiyorum 39 haftalık tam 1 ocağa denk geliyor ama o günde cumartesi günü bu hafta içi mi verir acaba bilgisi olan var mi?