Bebisinannesi____ Dilvinnx bi sabah bi akşam iğne olarak ve yine sabah akşam fitil olarak kullanıyorum
Deletedmom73711 Dilvinnx Günde bir defa uyumadan hemen önce içiyorum ilk zamanlar bir çok yan etkisini gördüm ama gün geçtikçe yan etkiside azaldı. Şu an rahatsız etmiyor.❤️
Hayal0102 Ben günde 1 defa ağızdan alıyordum sersemlik yapıyordu baş dönmesi vs. Ama bayılma falan olmadı bende. Yatarken içmeye çalışıyordum. Bazen de fitil olarak kullandım. Doktorunuz nasil dediyse öyle yapın.
S1907 Dilvinnx o ilaç hem fitil hemde ağızdan alınıyor,akşamları fitil olarak alıyorum günde 1 tane önerdi doktorum,ağızdan alınınca yan etkisi daha çok oluyomuş,
Dilvinnx Teşekkür ederim cevaplarınız için bende gğnd ebir agızdan alıyordum akşam sonra doktor ıkıye cıkarınca kararsız kaldım hangisi daha etkili olur acaba 🤷♀️