Kizlar iyi günler ben vajinumus hastasıydim Kasım 18 de adet oldum kaçında adetim bitti bilmiyorum ama 1 Aralık günü yumurtlama günüm gozukuyodu bende bir Aralık günü cesaretimi toplayıp eşimle birlikte oldum ve afedersiniz ama içime boşaldı bende üzerinden 12 geçince test yaptım adetim gelmeden pozitif çıktı sonra kan testi yaptım doktor pozitif dedi şimdi ben gebeliğin ikinci haftasındayim değil mi kimileri adet başlangıcını baz alıyor sanki anlamadım