Denizvegokyuzu Htccskn21 Sakıncalı dedi bana doktorum her türlü sakatat tüketimi riskliiymis en fazla bakteri barındıran urunllermis 🤷🏻♀️
Meltem_Akgn3 Htccskn21 arkadaşım 2 çocuğunda da baya baya her hafta yiyordu nerdeyse şimdi 34 haftalık hala da yiyo