Kızlar bebeğe odaya yapacak yerimiz var oraya büyüyen beşik almak istiyorum ama ilk başlarda kullanılmayacağı için gerek yok dedi çevremdeki herkes 4-5 ay sonra alırsın yatak odam çok küçük anne yanı sığmaz yatağımız geniş ve bir tarafı duvara dayalı babynest ile yanımızda yatar diye düşündüm sizce sadece sallanan otomatik ana kucakları yeterli olur mu 6-7 aya kadar beşik yerine orada uyuyor yazan bir sürü yorum okudum sizlere de sormak istiyorum doğumdan 5-6 ay sonra yatak alırım zaten direkt odasına orada yatmaya başlar bizden ayrıldığında babynestleri koltuk üstünde de kullanan çok gündüz de sallanma ihtiyacı olmadığı zamanlar orada yatırırım kafam iyice karıştı hergün birşey sokuyorlar aklıma 3-4 tane şey almak istemiyorum açıkcası