Han-Alya 29+3 haftayım kızlar, doktor araştırması yapıyorum, yakın zamanda yapan ve memnub olanlar bilgi verebilir mi, Lütfen sadece özel hastane bilgisi verelim
Ilayda1 Han-Alya normalde doktorum Süleyman Güven ama çalıştığı hastane bana uzak olduğu için özel karadeniz medikal parka gidiyorum. Çevremdeki arkadaşımlarımın hepsi Nebahat hocaya gittiler memnun kaldılar bende ona gidiyorum
Deniz2961 Han-Alya cnm bn özel muayeneye özgür hanima gidiyorum çok memnunum 300 TL.muayenwi 7m Medical Park ve imprl ile anlaşması var bn Medical parka amliyt olmustm çok memnun kaldım die. yine orda istedim hastane doktor parası toplam da 5 bin istedi
Han-Alya Ilayda1 güleryüzlü mü peki nebahat hanım, ben daha önce tavsiye üzerine ufuk bey e gittim medical park a ama hiç memnun kalmadım. Doktorun sert olması veya kibirli konuşmaları beni çok geriyor. Sormak istediğim soruyu bile soramıyorum, ki doğum anı daha önemli
Han-Alya Deniz2961 özgür özdemir mi? Nasıl biri peki, bazı doktorlar çok geriyor ya insanı, öyle olsun istemiyorum çokta zamanım kalmadı il dışındam geleceğim için bir kaç kere anca muayene olabilicm
Ilayda1 Han-Alya nebahat hoca abla kardeş gibi konuşuyor herkesle ben çok memnunum. Bişey gelse aklıma hemen whatsaaptan yazıyorum cevap veriyor. Numarasını da kendisi veriyor zaten 🥰
Deniz2961 Han-Alya aynen cnm vaa.medical parkta o yapmıştı amliytmi sonra özel polinkilge döndü bn çok memnunum normal doğum ttaftari şöyle diyim bnm ilk sezeryan bunu normal deniycgz sıkmıyor bunaltmiyir.insani doktor gbi değilde bı anne bı abla gbi ben çok memnunum gumsuhanede geliyrm ben ona saat kaçta olursa.olsun ulasabliyrm
Han-Alya Deniz2961 teşekkür ederim bilgilendirme için, içim rahatladı en azından 😊 Bende bayburt tan gidip gelicem inşallah 32 den sonra gidip muayene olup fiyat konuşayım diyorum, ocaktan sonra fiyat değişecek diyorlar siz anlaşma mı yaptınız değişir mi yinede
BusraUras Han-Alya 7 temmuzda medicalpark Karadeniz Hastanesinde doğum yaptım hamileliğimin başından beri aynı hastaneye gidiyordum asla şikayet ettiğim bir konu olmadı çok memnundum.
Emumi Bende 5+5 günlük hamileyim. Falat şuan karantinadayım. Covid olduk eşimle. Karantinam bittiğinde bende Nebahat hanımla yola başlamayı düşünüyorum hayırlısı olsun. 6+6 da gidicem. Sizce kalp atışını duyabilir miyim ?
Han-Alya Emumi çok geçmiş olsun, ben 7 Haftada duymuştum kalp atışını, garanti olsun isterseniz 7 daha iyi olabilir
Emumi Han-Alya Teşekkür ederim görebilmek için sabırsızlanıyorum. Bakalım dayanabilirsem geç giderim.