Srfe_01 herkeste ağrı olmuyor olması da çok korkutucu bir durum bence benim ilk gebeligimde hiç ağrım falan yoktu çok güzel geçti ama bunda kan testi ve doktora kontrole giderken bile kasıklarım ağrıyordu evde yaptığım testte pozitif cikmisti ama doktora giderken ağrım olunca çok korktum yanlış çıktı hamile değilim yada hamileysem de çok ağrıyor ya düşerse diye 😐