K_k1905 16.haftada krengi lekelenme oldu. Bir gün öncesinde bol çamaşır suyuyla banyoyu yıkadım bi saat falan üstüne yarım saat de liflene liflene banyomu yaptım. Hem yordum hem sıcak suya maruz kaldım. Bi gün sonra sabah bi kalktım leke acile gittik ordan doğumhaneye herşey normal dediler proluton vurulup eve döndüm bi daha da olmadı. Bi daha banyo yıkamadım😂 kanaman olsa bile korkma proluton iğne ve progestan fitil hemen kesiyor kanamayı