Mirayca Kızlar 27. Haftadayım geçen hafta kontrollerimde birşey yoktu. Bugün şeker yüklemesi için gittim kalpte parlaklık gördü doktorum. Yeni oluşmuş sanırım ayrıntılıda falan yoktu.. 2 li ve 4 lü testlerim temiz çıkmıştı.. böbrekte de 3 mm açıklık var.. bilgisi olan varsa yardımcı olabikirmmi
Bilge35 Mirayca canım kalbini ferah tut ablam bebeği için yenı seyi söylediler hamd olsun sağlıklı oğlumuz
lulu_ Mirayca çok bilgili değilim bu konuda birşey demem yanlış olur ama ablam da ve çevremde bir iki kişiye de böyle söylemişlerdi sonrasında hiç birşey çıkmadı .
parasetamoll Mirayca aynı durumu geçen gafta detaylıda gördük fetal eko da çektim tek başına bu bulgu bir anlam ifade etmez dediler ama insan İşte..
ArzuGl Ben 25. Haftadayım geçen ay fark etti doktorum muhtemelen son aylarda geçer deniyor. Kalbinde işlevsel bir sıkıntı oluşturmaz dedi doktor 100 de 1 ihtimalle down sendromu olabiliyormuş ama ikili testte ense kalınlığı ve burun kemiği normal çıktığı için sorun yok dedi.
Mirayca ArzuGl benimse temiz çıktı eller ayaklarda normal ama böbrekte sıkıntı cıkınca korktum. Doktor sıkıntı olmaz falan dedi ama ana yüreği işte fena oldum
Bilge35 Mirayca ayrıntılıda söylediler sonra aradan bi kaç hafta sonra yine baktırdıler hala vardı. Doktor kafana takma ğeçiyır dedi . Geçti hamd olsun . Sağlıkla al insallah bebeğini kucağına
ArzuGl Mirayca benim doktorum da ben şimdiye kadar bu olup da sağlık sorunu yaşayan bebek doğurtmadım dedi.