36 haftalığım bugün acile gittim dün kahverengi lekelenmem oldu ağrım vardı muayeneden sonra ağrım arttı ne yapmam lazım geçmiyor bebek hareket ettikçe aşağı baskı uyguladikca yerimde zipliyorum Resmen muayene tetiklemis olabilir mi acaba karnim sertleşip yumusuyor kasıklarımda ağrı dinmedi muayeneden sonra belim de aynı şekilde