Royem62 https://www.hizliresim.com/btyjcru kızlar bu çizgi saatler sonra çıktı kuruma çizgisi mi diye su da damlattım ama gitmedi rengi de siyah değil pembe sizce var mı sabah tekrardan test yapıcam adetme yarın 2 gün kalmış oluyor
Deletedmom15262 Royem62 kuzum çift çizgi var ama istersen yarın tekrarla bayağı sonra çıkan testler geçersiz diyorlar ama insallah vardır 🌸🤲🏻
Aysezey Royem62 benmde adetme 2 gün kala böyle çıkmştı ama kuruyunca çokk daha belrgin olmştu. Şmdi 37 haftalığım. İnşallah vardır hayırla sağlıkla 🙂🤲🏻
Royem62 Lale4444 bu zamana kdr çok test yaptım hiç böyle çıkmadı beklesede şimdi çıkınca birde suya da tuttum geçmedi rengi de pembe üstelik 16 ay geçti artık bu haberi duymaya ihtiyacım var
Lale4444 Royem62 bende 19 gün gecikmem var testim böyle çıkıyor. Adette olmuyorum. Durumlarımız farklı. Sen hamile ola bilirsin. Benim durumum garip
Omay0707 Bu testler herzaman kuruma cizgisi cıkartıyor umuda kapılmanızı istemem başka test yada kan verebilirsiniz