Papatyam63 sırtımı desteklesin diye atlet gibi olanını aldım. S beden aldım. Kullandığımız bedenin bir küçüğü olmalı. Başlarda 2 kişi zor kapatıyordu, sonradan ben tek başıma kapatmaya başladım. Ama rahat edemediğim için çok kaytardım. Bu defa o hataya düşmek istemiyorum. Hem ilk gün takacağım inşallah hem de gün boyunca çıkarmayacağım. O yüzden owli aldım dikiş yerine denk gelmesin diye.