Mmmucizemm canım korkma. Bende gittim kontrol için 34. Haftamdayım. Nst çekelim dedi bu nasıl nst demez mi doktor tekrar git çekil gel dedi. Benimde içimi bi korku aldı. Gittim tekrar çekildim tamam dedi. Meğer ilk çekildiğim nst düz yat dedikleri için duruş pozisyonu ile tuhaf çıkmış. İkincide sola döndürüp çektiler. Yani demem o ki nst yanıltabiliyor. Ağrı olarakta doğuma birşeyimiz kalmadı yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik denebilir 😄 yalancı sancılarla başbaşayız sanırım. Rahime vuran ağrı mı desem, sertleşen bebek mi desem, kemiklerimin batması mı desem, uykusuz geceler mi desem yani geliyor aslında gelmekte olan.. Bazen bende diyorum acaba bu doğum sancısı mı ben mi anlamıyorum falan diye ama kime desem emin ol doğum sancısı olsa böyle duramazsın diyor bende tamam daha fenasını bekleyeyim o zaman diyorum 😄😄 Yaklaştığı için zorluyor sanırım bizi. İnşallah Rabbim kolay doğum nasip etsin hepimize 🌸😊