Gercekmucizem Ben de 8+5 deyim, cok fazla yaşıyorum bu sorunu, derin nefes alırken boğulacakmışım gibi hissediyorum ve istediğim gibi rahat alamıyorum nefesimi 😔 ölecekmişim gibi hissediyorum bazen 🙄