ebru512 7+3 hamileyim arkadaşlar ama bulantım baş dönmem bel ağrım vs hiçbir belirtim yok bu durum beni biraz geriyor biliyorum herkes aynı semptomları yaşamaz ama işte aynı durumda olan başka arkadaşlarda var mıı
iremss ebru512 bence şükredin bulantı sebepli hastanelk olup sürekli ilaç kullanıp kendini kötü hisseden inanın çok tedirginliğinizi anlıyorum ama şanslısın hep böyle geçsin hamileliğinz ❤️
Asudeprenses ebru512 normal cnm,bende hiç yaşamadım, hatta doktoruma söylemiştim inşallah hep öyle gider demişti
deletedmom87894 ebru512 tabi canım normal bi durum ben 19 haftalığım hiç midem bulanmadı bel sırt kasık ağrımda olmadı😂ne güzel şanslısın
SekerDehasi ebru512 Valla ilk kizimda cok fenalardaydim kanama olsun bulantı olsun bas agrisi bas donmesi felan . Maşallah ayni haftadayiz sizinle bunda tik yok . Sadece hafif uyku hali ve halsizlik o kadar onun dışında hamile degilim sanki 🤭🤭🤭
Ezgicck ebru512 10+3 oldum hala hiç bulantım olmadı çok şükür 🙏 iyi yönünden bak rahat geçiriyoruz hamileliği 🥰 arada kasıklarımda ağrı olmasa hamile olduğumu unutucam 😂
Merve2234 ebru512 8 aylık hamileyim bi kez bile migde bulantısı kusma yaşamadım hatta hiç bi sıkıntı yaşamadım hamd olsun sadece adet olmadım normal hayatıma devam ettim 😂😂 bende senin gibi düşünüyordum hep ama normal canım
SekerDehasi bsraoztrk2 lekelenme 1 hafta sonra surdu lekelenme disinda da 18 haftaya kadar ara ara kanamam oldu .
elifbzdmr28 ebru512 Bende 5+3haftalik hamileyim canım ama bende de sıfır bulantı karın ağrım bel ağrım olmasa hamile olduğumu unuturdum heralde hatta dün acilde ebeye sordum mide bulantım yok normal mi diye normal tabi hatta bu senin için büyük bi şans şükret dedi 😄