halimos25 merhabalar bana da aşağı yukarı aynı zamanlarda teşhis kondu, 24 gibi lekelenmelerim oldu şimdi 29. Haftaya geldik. 24’ten beri wc dışında kalkmadan yatıyorum.
Bol bol istirahat en önemlisi eğer imkanınız varsa şimdiden günün çoğunluğunu yatarak geçirin. Allahın izniyle çok korkulacak bir durum değil sadece sezaryen oluyor ve biraz erken alıyolar 🙏
İnşallah sizinki bunlara kalmadan çıkar yukarı ❤️