Patito__ Selam arkadaslar ense olcusu icin ultrasona girdim cocuk hic haraket etmedi birkac saniye disinda bu sekilde olan var mi normal midir daha ileriki zamanlarda mi haraketleniyor ? Bugun 11+5 im
Dlrasknock Patito__ canim benimkide uyuyordu o sirada😄 doktor kalbini dinletti sorun yok uyuyor dedi😊aksi bi durum olsa doktorun söylerdi zaten panik yapmayin💕
lulu_ Patito__ ah ah benim sıpa bizi o kadar yordu ki uyuyodur belki.icinizi ferah tutun biz çok gelip gittik sonunda tamamlayabilmek çok şükür.birseyler yiyip için ve merdiven çıkın doktorum bana öyle söylemişti.
Patito__ Ebraradinn lulu_ Dlrasknock Tesekkurler arkadaslar icim rahatladi bana da uyuyor tembel falan durttum harket etmiyor dedi tatli buseyler yedim yine yok zar zor haraket etmeden bisyler olctu ama dusundumki harakt etmemesi normalmi diye icim rhatladi uyusunda buyusunler ❤️
Ebraradinn Beynimde aynısı olmuştu telaşe yapıp kendi doktoruma gidince doktorum kızmıştı bebek uyuyor olamazmı diye 😀 panik yapma canım