Ya sen minicik bi bebeksin nasıl stres oluyorsun baaaaall 😍😍😍 canım acaba senin gerginliğini mi hissediyor korkma zaten doğum gelmiş yaklaşmış 😌 ben bi kere nst ye girdim onda da bu bebek uyuyor tekrar dedi yarım saat sonra almadılar bende takılmadım bi daha solunumu hareketleri iyi nst çok önemli değil dedi doktorum o yüzden bende tedirgin olmadım