Clementinee merhaba sizinde toplanmalar erken haftalarda başlamıştı değil mi? Hala oluyor mu? Benim 16dan beri oluyor. 19+6yız gün içinde de olmaya başladı. Ağrı sancı olmuyor. Doktora gittim bu Sebepten iki kere. Normal dedi. 18. Haftada alttan baktı hatta herşey yolunda evham yapma dedi. Karnımın fotolarını da gösterdim doktora. Ay bilmiyorum bu konuda yardımcı olur musunuz bana 💓 hareketlerini net hissediyorum zaten