Merhaba sevgili anne adayları size çok önemli birşey danışmam gerek benim bir arkadaşım diş ağrısından dolayı bayağı bir antibiyotik,agrı kesici filan kullandı o ay hamile olduğunu öğrendi. Bende şimdi diş ağrımdan dolayı ilaç alıyorum ama aynı arkadaşımda olduğu gibi gebelik belirtileri var acaba ilaç almayı kessemmi henüz adetime 4-5 gün var. Napsam bilemedim. Bu durumu yaşayan tecrübeli annelerimiz ve anne adaylarımız yardımcı olabilirmisiniz🙏🙏