hs_mutluluk16 hiç stres yapma bence bu seni daha çok etkiler zaten sonuçta çocuk senin için sen bilirsin kendi saatte daha hareketli , gün içinde nasıl diye . diğer nst’niz normal çıkmış ki zaten eve göndermişler . Sıkıntı çıksa hastaneden çıkarmazlardı canım . Tamamiyle bir hareketsizlik olmadıktan sonra sorun olduğunu düşünmüyorum ben açıkçası zaten yer daraldı artık her zaman hareket halinde olmuyorlar . Hissemediğin zaman çok çok az hareketli olduğunu düşündüğün zaman hastaneye git ama mutlaka .
Ben devlete gidiyorum canım çatın dar ya da müsait gibi bir durum demiyorlar genelde . Zaten doğum anında daha Farklı olaylar gerçekleşe biliyor o yüzden açılma anında daha çok değerlendirilebilir bir durum bu aslında . Çünkü şuan ulaşıp dokundukları yer çatının çıkış kısmı olduğu için bitek oraya göre yorum yapılmış oluyor . Bu da mantıklı bir sonuç olmuyor açıkçası . Bunu özel bir doktorun videosunu izlediğim de öğrendim . Ve gerçekten çok doğru mantık olarak bakınca .