Zehra9616 13_nagihan_2018 dusunuceksin cnm saglikli sihhatli olmani ailenin olmasini basini soktugun evinin olmasini bebeginin olacagini en cokda sonrasi zaten gecer gider 😊
_hamisanne Mehtap_93 inanın yaşayan biri olarak söylemek istiyorum hicbriseyle alakası yok bende aynı durumdan muzdaribim çocuğumu doğurmak üzereyim 9 aydır o piskoloji ile yaşadım