Kızlar 5 yaşında oğlum var, yüksek ateşle doktora götürdüm, boğazları şiş dedi antibiyotik verdi ve balgam söktürücü, ateş düşürücüde verdi 48 saat geçmesine rağmen bi etkisini göremedim. Ateş düşürücü veriyorum falat vücudu hep sıcak, karnının ağrıdığını söylüyor. Kovidle aynı belirtileri taşıyor diye tereddütlüyüm, çocuğu kovid geçiren anneler var mı? Belirtiler neydi?