Taze1anne Allah yardımcın olsun canım . Salı sabahı sezeryan oldum. Sakın ama sakın hiçbirinden korkma cunku acıması , acıyı hissetmen , sondası , belden iğnesi hiçbiri acıtmıyor hissetmiyorsun . Sondayı uyuşukken taksınlar , çıkarırken uyuşukluk yok ama hıc acımıyor gıdıklanıyorsun :) her sey cok güzel olcak bak . Ama senden tek bır şey rica edicem hastane sıcak dıye sakın ince gıyınme cok kalın giyin cunku ben incecik giyindim ve 4 gündür üşütmekten mahvoldum üşütmezsen mükemmel geçecek doğumun ❤️🤲🏻🥰