Ahmetinannesi25 Kızlar ben şimdi 24 haftalık hamileyim 3.siz asi çıkmış biontek olan acaba vurulmalı miyim
Sevdaelmc Ahmetinannesi25 bende 34 haftalığım doğuma 20 günüm var 3 aşı İçin artık doğumu beklicem benim doğum biraz yakın olduğu İçin ama siz vurunabilirsiniz daha var sizin doğumunuza
nec5139 Ahmetinannesi25 bugün kontrolümde sordum doktora aşı ol dedi.28 haftalığım bu arada. 2 biontech aşı olmuştum.2. Dozu Eylül ayındaydı. Aşıyı olmalı mı dedim. Olursan iyi olur sıkıntı olmaz dedi. Şimdi kalabalıktır aşı sırası ama yakın zamanda olacağım inşallah.
Rizeli Ahmetinannesi25 ben ikinci dozu olucam haftaya üçüncüyü de düşünüyorum tabiki herseyi tam olmak da fayda var.
Serapcemre Ahmetinannesi25 çıkmış benm de ama doktora soracagım olma derse olmam dogumdan sonra olurm
Aagazade Bizde Azerbaycanda hamile annelere ve anne suduyle qidalandiran annelere asi iynesi yapmiyorlar🤐Kesinlikle yasak Hattda bir tanidigim.hamile oldugun bilmeden gidib vurdurmusdu dusuk yapmiwdi🤐
Derin0712 Ahmetinannesi25 bnm iki doz sinovac bi doz biontec asim var gebeligin 4. 14. Ve 21. Haftalarinda oldum 4. Dozumda cikmis doguma 15 gun kaldi dogum sonrasi olucam hmn
Ahmetinannesi25 Derin0712 senin doğuma az kalmış benim daha doğuma çok var doktor a da randevu alamadım ki sorayim
Ahmetinannesi25 Esraikra doktorlar görüşme imkanın oldu mu acaba doktor ne der geneli vurul diyiyor ama
Derin0712 Ahmetinannesi25 bnm drum ilk dozu bilmeden oldum hamile oldugumu ikinciye izin vermedi bn dinlemedim oldum sonra eylul ayinda kontrolde bana sordu asin varmi var oldum dedim 3. Dozunuda ol mutlaka hamilelerde cok agir seyrediyor ihmal etme dedi ne olayim iki sinovac asim var dedim biontec ol dedi oldum hemen o demesede ogun olacaktim ilk zamanlar yeterliarastirma yok diye olma demisti sonra olumsuz veri olmayinca tavsiye etti mutlaka ol dedi