Kızlar oğlum 17 aylık bende 6 aylık hamileyim. Çok sık bel ağrım, kasık ağrım oluyor popoma vuruyor yürümekte zorluk çekiyorum. Gün içinde yorulduğum için mi böyle acaba anlam veremedim. Bebeğim küçük olduğu için çok sık hastaneye de gidemiyorum. Karnımda ki bebemin de hareketleri normal çok şükür sadece çok ağrım oluyor