Canım 31, 32.haftada hazırlarsan kafan rahat olur. Ben oğlum için doktora verilecek kıyafetler(alt üst takım, çorap, bez, şapka, eldiven, battaniye ve içine zıbın değilde göbek bağı olduğu için iç zıbın diye geçiyor onlardan verdim) 2 ayrı takım koydum, 2 zıbın, 2 çorap, 10 adet bez, 1 paket ıslak mendil, 1 adet rulo havlu, 2 pijama takımı, 2şer adet çamaşır, 1 paket depend, terlik, 2 çorap koydum kalın, atıştırmalık yiyecek koydum şu an bunlar aklıma geldi