asina123 bana zarar olmayan sana zarar olabılır. Herkesın değerleri bunyesı bebegı aynı değil.. bunu en ıyısı doktoruna sormalısın bence.. burdan bırısı iç der bişey olmaz der bi bakmıssın bısey olmus dokunmus.. kımse kimsenın bu tarz içeçeklerde yıyeceklerde fıkır alısverısı yapmasını dpgru bulmuyorum ben… doktoruna sormalısın bence telefon açıpta.