Ben de 2 ay önce doğum yaptım sonunda ancak yazma fırsatı buldum ☺️ 2 saatte doğurdum şükürler olsun. Ne nişan me başka bi belirti biraz kasıklarımsaki hafif samcıyla gittim. 7 cm açıklık olduğunu söylediler o saate kadar acı çekmeyince de epidurali sonra düşünmek istedim o zamana kadar da geçti dediler. 7 cmden 10 cm açıklık ve doğurmam 2 saatte oldu. Ve söyleyebileceğim şu var doğumla ilgili suni sancı zorunluluk değilse taktırmayın lütfen ben o saate kadar çekmediğim sancıyo suni sancı ile çektim. Bence bunu doktorunuzla önceden konuşun. Bir de iyi ıkınırsanız rahatlıkla doğum yaparsınız inşallah herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah 🥰