21.12.21 tarihinde sezeryanım olsun istemiştim ama doktor olmaz biraz daha bekleyelim demiştii ,bugün yüksek tansiyondan kontrole gittiğimde idrarda protein kaçağı olduğu görülünce en yakın tarihte doğumu yapalım dedi ve ilk istediğim 21.12.21 tarihine gün verdi 😍 Nasıl içten istediysem artık başka bişey istesem olacakmış 😂 Salı günü oğluma kavuşuyorum nasipse kızlarrrrr ❤️ Başka kimler vardı bizimle aynı gün dünyaya gelecek 👶🏻🤩