Kızlar merhaba yaşayanlar yardımcı olabilir mi sol dirseğimde yıllardır olan bir beze vardı covit ten sonra fazla ağrı yapamaya başladı doktora göründüm boyutu da büyüktü alalım dedi aldırdık Ağustos’ta bu aralar bi dikkatimi çekti baktım sanki mercimek kadar yine oluşmuş kalkıp göründüm doktora bugün hatta iki doktora göründüm bugün genel cerrah kist dediler yani bu kadar çabuk mu çıkıyor zar zor toparladım bir daha çıktı korkuyorum ultrason çekildi falan da bir daha aldırmak istemiyorum yaşayan var mı ya tam da bu ay çocuk planlıyorduk Üzüldüm baya 😔