Egelianne İlk oğlumu öğrendiğimde son bi tane içip bıraktım kaldıki ilk 3 ay mide bulantısı ve kusmadan serumla besleniyordum sigara aklıma bile gelmedi.. Oğlum memeden kesildiğinde kızıma hamile olduğumu öğrendim ki o zaman da günde 2 tane içiyordum bırakmak zor olmadı şimdi 3. miniğime hamileyim öğrendiğimde içiyordum yine son dal içtim bıraktım.. Şuan 28+0 ım vücut zaten sigaranın zararlarını 6/7 ayda tamamen atabiliyor o yüzden tekrar ğçmem sanırım.. Doğumdu emzirmeydi derken zaten çok fırsat olmaz ve bende o fırsatı yakalamak istemiyorum şahsen.. Herkesin düşüncesi, tercihi, seçimi vs farklıdır, hemen bırakmış olsamda sizi çok iyi anlıyorum.. Kendinizi suçlu ve kötü hissetmeyin elbette bırakmanız güzel olur sağlığınız açısından ama zorlada bırakılmıyor 🥰🍀🙏