Burcu1562 Butikbebecikten nevresim yaptıran var mıdır acaba kumaş ve baskı kalitesi nasıl merak ediyorum ☺️
35SD28 Burcu1562 ben hastane çıkışı yaptırdım kumaşı gayet kaliteli. Daha yıkamadım ama buradaki biri yıkamış baskısında sorun yaşamamış🙃
35SD28 Burcu1562 şu an piyasada en uygun yer orası.. 1 ay olacak yaptıralı. Onlarda zam koydu sanırım. Bu tasarımı ben istedim. [https://imgyukle.com/i/k77e8R](https://)
Mavis15 Ben hastane çıkışı yaptırdım gayet güzel kumaşı kaliteli yaptırmayı düşünüyorsanız yaptırabilirsiniz