Ben doğum hikayemi paylaşmakta geç kaldım ama paylaşmak istiyorum. Hep normal doğum istedim kendimi şartlamadım ama öncekinin normal doğumdu. Bu arada eşim ve kayınvalidem dışında normal doğum yapacağıma kimse inanmadı herkesin ağzında son dakika sezaryen olursun yani herkes normal istiyor ama son dakika belli olmaz lafları hiç eksik olmadı. Ancak ben takılmadım, 35. Haftadan sonra benim heyecanım sabırsızlığım arttı ve 36+2 de kendimde bir değişiklik gariplik karnımda kasılma sertlik hissettim sabahtan akşama takip ettim sonra doktorumla konuştum hastaneye gidip nst çektirmemi söyledi sancılarım vardı 😍 ama yeterli değildi ve hala tam düzenli değildi doktorum sabaha kadar yatış verdi ben bu hafta doğurmanı istemem takip edelim dedi ve ben ertesi sabah yalancı sancılarla taburcu oldum. Haftaya çatı muayenesine gittik doktorumuza bir cm açılman var bir hafta sonra gel hastaneye sabah bakalım dedi 8 de gittik 38+2 deydim. Hemşire beni doğumhaneye aldı sen soyun lavman yapacağım dedi neden Çarı muayenesine lavman yapıyoruz diye panik oldum doktorunuz aradı Doğuma hazırlayın dedi, dedi. Hayır dedim benim çatı muayenem olacak konuştuk aynı saatte bir de normal doğum varmış. Vallahi ayak üstü lavman olacaktım. Neyse muayenemi oldum açılmam ilerlemiş haydaaaa :) beni nst ye soktular sancım var ama ben hissetmiyorum gemde düzenli. Doktorum doğum var bugün hazırlan dedi apar topar hazırlamalar yapıldı eşyalarım geldi ve ben o lavmandan o gün kaçamadım 😂 en kötü yanı diğer deneyle aynı anda lavman yaptılar tek tuvalet var ve önce ona yapıldığı için benim baya bir tutmak gerekti kendimi 😂. Neyse ben bekliyorum yanımdaki bayan bağırıyor ağrım var diyor ben bakıyorum sağa sola benim sancım 100 lere vurdu hiç hissetmedim çok şanslıydım. Sabah sekizden akşam 5 e kadar yürüdüm oturdum bekledim eşim hep yanındaydı elimi tuttu hiç bırakmadı güldük eğlendik son bir saat işler ters gitti bebeğin kalbi 40 lara düştü ben bunu gördüm panik oldum sakinleştirici yaptılar serumlar takıldı beklediler beni hemen doktorum sezaryene almadı ebem çok iyiydi çok uğraştı bebeğin kalbi normale döndü ve bir ağrı hissettim alt kısmımda bir şey oluyor demeye kalmadı baktılar ki bebek kanalda hemen doktorum geldi ebem ıkın der doktorum ıkın der eşim de bir yandan ıkın der en son delirdim ıkınıyorum olmuyor kolaysa siz yapın diye bu arada eşim olayı o kadar sahiplendi ki doktorum ona önlük giydirdi yanına aldı sen bu işi iyi idare ediyorsun ben bir diğer hastama bakayım diye gitti ben şok 😳ebem yanımızda tabi 😂. Geldi ama benim okunmakta uzayınca gelin bir foti çekilelim diyip çekindiler o son foto oldu ben doğurdum kocamın eline doğdu kordonunu da o kesti çok güzeldi ama ben çok yorgundum bebeğimi aldım sarıldım çokta şaşkındım Allah isteyen herkese nasip etsin. Eşimden o an duygusal bir söz geldi ve dedi ki ; şu an biraz duygulandım 😂. Kızım benim annemin ölüm yıl dönümünde geldi annemin ölüm tarihi benim bebeğimin doğum tarihi oldu ama hiç üzülmedim sanırım annemin en güzel hediyesi oldu ☺️