Tugceince
Kızlar dün yazmıştım nst de sancım çıktı doktor alttan bakmak istedi kabul etmedim . Doktor sancınnolursa bekleme gel dediii . Bugün 5-6 dk da bir adet olacakmışım gibi karnımın alt kısmı ve bacaklarım sancılarıp geçiyor . Doğum sancısı mı değil mi anlayamıyorum hastaneye gidecem ama boşa gitmek istemiyorum ? Sancı böyle anlattığım gibi mi oluyor ?