deletedmom87894 Kızlar 20 gün oldu sadece AFP değeri çıkmış ikilide grafikler ve bisürü değer vardı 3 lü test yaptıranlar bilgi verebilirmi
Mells7 deletedmom87894 Ben test yaptırdıktan 1 gün sonra sonucum çıktı ve e nabızdan 3 değerimde normal diye gözüktü. Birde girdiğim hastanenin sonuç sayfasına barkodumu yazıp grafiklerede kendim baktım. Kan verirken doktor barkod veriyor ya sizde onunla bakabilirsiniz.
Kbrakrc deletedmom87894 özelde yaptırdıysan düşmüyo benim 2li tarama sadece isim yazıyordu değer görünmüyordu doktoruma mesaj attım öyle öğrendim
Mells7 deletedmom87894 Rica ederim🌸 Ben devlet hastanesinde yaptırdım onuda söyleyeyim özel ve devlet belki farklı olabilir.
Mells7 deletedmom87894 Canım hangi hastanede yaptırdıysan örneğin “Kepez devlet hastanesi kan sonucu” yazdım sonra laboratuvar sonuçları diye çıktı tıkladım barkod kodumu yazıp öğrendim ben o şekilde.