İyi akşamlar kızlar bir ay önce histereskopi amaliyatı oldum 3aralıkta normal adetim gercekleşti doktor lekelenme şeklinde uzun sürebilir korkma dedi ve öle de oldu lekelenmelerim oldu ve üç gündür şidderli şekilde kanamam var sanki adet oluyormuşum gibi ama adettende çok gibi doktoru aradım heşiresi doktor yok çarşamba günü gel dedi ve şuan kanamam devam ediyor korkuyorum bi sıkıntı çıkacak diye bu şekıl olanlar veya bilğisi olanlar varsa bilği verir misiniz