Clementinee Ayum21 kız Maşallah 30. Haftamdayım bu kadar karnım yok 😇 Sağlıkla al kucağına İnşallah 🤍
Canimbebegimm41 Ayum21 benımde 21+4 bu kadar var ama bırazda kabızlık var onun sıskınlıgıde var dıye dusunuyorum 🤣
Anne_N Ayum21 Maşallah. 21+5 benim de. En az sizin kadar var göbeğim. 2. Çocuk olduğu için daha büyük gibi de geliyor. 21+3 te girdim ultrasona. 468g ve 26,6 cm di
Ayum21 Canimbebegimm41 valla bende de kabızlık vardır önceleri ama bu ara masallahim var yiyom iciyom çıkarıyom 😂😂
Ayum21 Anne_N Benim ilk gebeligim daha önce gebe kaldım ama boş gebelikti kürtaj oldum şimdi hamileyim 21+4 bugün