Fato38 Arkadaslar merhaba. 12. haftama yeni girdim ve hafif kirmizimsi kan geldi. kasiklarimda da agrim var baya endiselendim doktorumu aradim progestan diye bir ilac onerdi. hafta sonu oldugu icin gidemedim. var mi boyle bir problem yasayan acabaa?
Minikanne123 Fato38 düşük tehlikelisi büyük ihtimalle kuzum progestanı al bol su iç ve yatarak dinlen 6 haftalığım ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum Allah yardımcımız olsun 🌼🙏
Fato38 Amiiin. Doktorumu aradim pazartesi gunu gidecegim insallah ama cok korktum. İnsallah oyle bir sey degildir. cok tesekkur ederim😢