GamzeDurmus Seydanuurr4 canım genelde betayı baktırırken aynı hastaneden baktırın diyorlar her hastane bir olmaz diye tabi gebelik olup olmaması konusunda değil çok birşey oynamaz diye düşünüyorum ama aynı yerden versen sürekli daha iyi olur
Aselinkooo Seydanuurr4 fark, olabilir belli sayılar sınırlar üzerinden hesaplanıyor. Oyüzden aynı yerde yaptırın diyorlar takip edebilmek için
aley_ckmk24 Seydanuurr4 arkadaşıma olmuştu devlette ve özelde farklı çıktı doktor aynı labaratuvarda yaptırın demişti
Ikigozumuncicegiii hunilimom sağlık ocağında ki aile hekimim bana yaptırdığın tiroid testi yüksek çıkarsa özelde tekrar yaptır bizim sonuçlar yanilabiliyor demisti mesela
Seydanuurr4 Aselinkooo aynen ben gittim salak gibi biri özelde diğeri de devlette verdim fark ettim korktum
GamzeDurmus Seydanuurr4 evet olabilir canım ama verebilirsen 33 çıkan yerden bir daha ver o zaman daha iyi takip edersin yada bir daha vereceğin zaman aynı yerden ver ki takibini yaparsın inşallah hayırlı sonuçlar alırsın 🌸🌸
Aselinkooo Seydanuurr4 estağfurullah olur öyle şeyler takibinizi nerde yaptırmak istiyorsanız orada tekrarlayın testinizi 😊
Seydanuurr4 GamzeDurmus insallah canım devlette 27 çıktı yarın tekrar bi devlette yaptıracam 27 olarak
lunam Sadece devlet özel değil de iki farklı devlet hastanesinde bile verdeniz değişir. Aynı laboratuvardan çıkması lazım ikiye katlanmayı takip ediyorsanız. O yüzden aynı yerde verin.
Seydanuurr4 Aselinkooo benim 2 gün önce 10 idi dün 33 dü özelde yaptırdım gece tekrar yaptırdım 9 da leke gelmişti korktum 27 olmuş devlette 27 çıktı özelde 33 kimyasal dediler çok korkuttular beni ama meğer labrv farkıymış
Aselinkooo Seydanuurr4 çok erken öğrenmişsin canım Yani umudunu kaybetme ama her olasılığa da hazır ol derim. Çok küçük çünkü aşırı Bi fark ta yok sonuçlar da
Seydanuurr4 Aselinkooo yok canım demek istediğim 2 gün önce betam 10 idi dün 27 olmuş özelde 33 dediler devlet 27