Peki ikili tarama vs gibi test yaptırdınız mı ? Ben yaptırmak istedim ama snra vazgeçtim Allah korusun bişeyi olsa ben onu aldırmayacağıma göre test yapmadım.. Benim ilk ikizlerim düşük oldu ve zorlu bi süreç yaşadım bunda çok tedirginim açıkçası.. Doktorum bişeyim yok dedi ama bilmiyorum.. Bunu da göremiyorum sürekli bi köşe kapmaca. Burda ilk defa başlaşım yapıyorum biraz kafam dağılsın diye..