Bebegimveben0811- Ozel de ki doktorum bebek makat gelişli sezaryan dedi doğumu devlette yapicam normal doğum diye zorlar mi devlet yoksa sezaryan mi alırlar
Mervearc Bebegimveben0811- benim 36de makat durustaydi 38de dönmüştü hemen karar vermeyin. egzersiz yaptım döndü, ki sizinki daha küçük illaki doner
efesmom Bebegimveben0811- devlet son ana kadar dönebilir diyo bekliyo genelde benimde bebeğim makat gelişti 39+1 de araştırma hastanesinde sezeryan oldum
hunilimom Bebegimveben0811- daha erken ama bebek dönebilir benim kızım 36 da dondu bi kaç kontrolü orda yapın zaten orda ki doktor hala makat ise sezeryan der
Sultanii giresun maalesef dönmedi 36 haftalık iken aniden suyum geldi 4 cm acilmayla sezeryan oldum 🥴