Merhaba..Bende epidural sezeryan hakkında birşey sormak istiyorum. 20+4 günlük hamileyim 2. doğumum ilk bebeğimi normal doğumla kucağıma aldım ama bu sefer serzeryan olmak istiyorum. Bel kayması ve kuyruk sokumunda sağlıksak problem var acaba iğne etkiler sonrasında sıkıntı yaşatmıyor kalıcı birşey olurmu bu konu hakkında tecrübesi veya bilgisi olan varsa lütfen yazsın.