REYHANdnmz Bende aynı durumdayım .nasıl böyle boşladım herşeyi aklım almıyor çık ta üzülüyorum .hiç böyle düşünmemiştim 😔😞
Slalaylay Muhammedamine amin inşallah Vardır . üzüldüğüm nokta kendi maneviyatımı geçtim bebeğimin maneviyatlı doğmasını etkiliyorum gibi hissediyorum inşallah hayırlı evlatlarımız olur
yenibiranne Burcuuuuu 7. Ayın sonuna kadar ayakta kıldım sonra koltuğa oturarak kıldım bir arkadaş ayaklar yere basınca olmazmış ya dümdüz yerde otur kıl ya da sandalye ye uzat kıl demişti. Sonra yere oturarak kıldım.
gulbanuemre bebisimbenmmm bende oyle dusunuyorum canim cok uzuluyorum bide oturarak kiliyorum son 1 haftam kaldigi icin secdeye basimi goturememek cok uzucu :(
Zeynp bebisimbenmmm hiç sırma bende öyleyim kazaya kalıyor namazlarım maneb çok zayıfladım Ve çok üzülüyorum
bebisimbenmmm Zeynp toparlanıp hemen daha ziyade yönelmek lazım aksine bu zamanda forumu bu maksatla kullanmak cok iyi oldu
Zeynp bebisimbenmmm şimdi daha çok yönelmeye ihtiyaç var aslında Ama gel gelelim şeytan yakamı bırakmıyor Bazen öyle halsiz hissediyorum ki Ağlıyorum kılamıyorum diye ki karnım da büyük değil daha