ftmnr_ Bugün ikinci kez doktora gittik. Normalde 10 + 5 hafta ama bebek 11+5 görünüyor hızlı büyümüş 🧿 cinsiyeti hakkında bi tahminim var ama söylemem doğru olmaz haftaya söyleyim dedi. Normalden iriyse erkek midir kız mı 🥰
ozge07070 ftmnr_ bana 12+6 da tahminde bulundu çıkıntı gösterdi doktorum %80 erkek dedi ama bu haftalarda kızla erkeğin çıkıntısı aynı olur dedi 17+0 da kontrole gittiğimde biz sana kız mı demiştik dedi hayır erkek demiştiniz dedim kıza dönmüş dedi inceledi baya %100 kız dedi
Sedefege Bana da 11. Haftada tahminim var ama söylemem dedi bende erkek dedim bebeğin yapısına bakarak ki benim bebek maşallah çok netti ve doğru tahmin ettim erkek çıktı. Muhtemelen seninki de erkek kızda bu kadar emin olamıyorlar
ftmnr_ Sedefege ben hep kız hissediyorum ama büyük olması erkek mi acaba diye düşündürüyor. Öğrenmek için biraz daha bekleyeceğiz galiba🥰
ozge07070 ftmnr_ ben zaten hiç bişey almamıştım canım içime hep kız doğmuştu benimde sonra doktor kız dedi 20 haftada detaylıya girdim ordaki doktorda kız dedi geçin gün kontrolüm vardı doktorum yine kız dedi 25 haftalığız artık bişeyler almaya başlıyorum yavaştan 🥰