Gulra göğüs pompasını şimdi almayın bence. Doğumdan sonra gerekli olursa o zaman alırsınız. Ben hamileyken almamıştım. Doğum yaptım. Sütüm çok fazla geldiği ve ağrı yaptığı iÇin wee baby nin manuel olanını aldım. Fakat elle sağmak daha pratik geldiği için elimle sağdım. Sonuç olarak boşuna almış oldum
Biberon da almadım. İyi ki almamışım
Emzik bibs aldım. Kızım çok seviyor