Merhaba 🥰 biz bugün 6 haftalık olduk ve pazartesi günü 6+2 de doktora gidiyoruz. Merak ettiğim şey şu benim gibi 5. Gün dondurulmuş embriyosu transfer edilenler kaçıncı haftada kalp atışını ve keseyi bebeği görebildiniz ben biraz bekledim doktora gitmemek için direndim ama artık heyecandan ölüyorum inşallah herşey çok olumlu olur lütfen dualarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum🙏🏻🧿