Minikpanda6 Glr_123 yapan arkadaşlarım var memnun kalmışlar temiz hijyenikmis ben de yapmayı düşünüyorum ins istediğim doktor nobetcidir
Glr_123 Minikpanda6 bende devlette dogum yapmayı düsünüyorum.cnm ne zaman dogum yapacaksın bir de hangi doktoro gidiyorsun.Dogumu nöbetçi doktorlar mı yaptırıyor
Minikpanda6 Glr_123 evet nöbetçi doktor hangisiyle o yaptırıyor ebeler vs var 50. Haftadayim ben ya sen ?
Ozlem_________ Hangi doktorda yapmayı düşünüyorsunuz doğum yaptınız mı tecrübelerinizi bizimle de paylaşır misiniz
gulumse0611 Glr_123 eğitim araştırmada demi bnde ömer diye bi doktor var ona gtmrk istiyorum ama sezeryan dikişi nasıl oluyor sordun mu
gulumse0611 Glr_123 bnmde öylrydi özelde yaptırmıştm şimdi merak ediyorum nasl yspıyolar diye cihanpol mu eğitim araştırma mı emin olamadm 33 haftslığım
Glr_123 gulumse0611 nerde ozelde yaptırmıstın cnm.ben antepte yaptırmıstım.tayinden dolayı buraya geldik.mardin parka gittim hiç memnun kalmadım
gulumse0611 Glr_123 memelekete gitmiştim bnde şimdi mecbur burda olucam yaa herkes öyle diyor mardin park için