Kızlar bu enfeksiyonla başım dertte. Bekarlıgmdan beri 1-2 yıldır çekiyorum. Daha 2-3 hafta önce antibiyotik vs kullandım. Dün gece işte çok şiddetli sancım ve kahverengi lekelenmem oldu hemen acile gittim enfeksiyonun çok ciddi boyutta dedi doktor erken doğum riskin var bunu unutma dedi. Yine antibiyotik yine en başa dönmece.. o kadar bıktım ki antibiyotikten de hastalıktan da. Yok mu aranızda bi önerisi olan bunu yaptım geçti gibi :( nolur bişi deyin