ozlemkrts slmdnr sağlık ocağı açlık tokluk kan şekerine bakıyo ama yükleme yapılmıyomuş devlete gitsen akşama kadar çıkamazsın en iisi özel
Huris Bende sağlık ocağına yap tim hatta ebem hastanelerde perişan olursun en iyisi sağlık ocağı demişti
eminergunn Şeker yüklemesi yapılmıyor dediler bana zaten doktorum istemedi açlık tokluk ve üç aylıga baktı sadece ve 115tl ödedim ben mi kazıklandım 🤦♀️